home m

25-letnie doświadczenie deweloperów NetSupport i instalacje na trzynastu milionach komputerów na całym świecie gwarantują, że innowacyjne narzędzia do zdalnego dostępu i zarządzania komputerami cieszą się zaufaniem korporacyjnych działów IT i wspomagają codzienne zarządzanie infrastrukturą informatyczną.

Komunikacja wewnątrz firmy coraz częściej ma za zadanie dostarczyć powiadomienie do personelu znajdującego się w biurze za pośrednictwem e-maila lub telefonicznie. NetSupport Notify to niedrogi i szybki system pozwalający błyskawicznie dostarczyć powiadomienia i alerty do wszystkich komputerów w firmie, eliminując opóźnienia związane z korzystaniem ze skrzynek pocztowych e-mail.

Dla niektórych organizacji NetSupport Notify stanowić może mile widziane dodatkowe zabezpieczenie w przypadku, gdy zawiodą inne środki komunikacji oraz efektywne narzędzie powiadomienia personelu o nagłych przypadkach typu: "Serwer pocztowy zostanie wyłączony o godzinie 17:00" lub "Występują problemy z dostępem do serwera plików. Prosimy w miarę możliwości zapisać otwarte pliki na dyskach lokalnych".

OBSŁUGA WIELU PLATFORM

Personel używający całego spektrum sprzętu i oprogramowania, bezobsługowe publiczne panele informacyjne to dzisiejsza codzienność. Warto pamiętać, że wysłane jednym poleceniem powiadomienie NetSupport Notify może zostać odebrane na wszystkich lub wybranych urządzeniach.

Z biura lub z dowolnego miejsca, dzięki NetSupport Notify możesz wysłać powiadomienie z dowolnego komputera, laptopa z systemem Windows, a za pomocą specjalnej aplikacji mobilnej również z tabletu lub smartfona z systemem Android/iOS.

Natychmiastowe dostarczanie do komputerów z systemami Windows, Mac OS oraz Linux, a także do paneli informacyjnych.

multi platform notification system
 

KOMUNIKATY, KTóRYCH NIE DA SIĘ ZIGNOROWAĆ!

NetSupport Notify pozwala administratorowi w ciągu paru sekund dostarczyć przejrzystą i zwięzłą wiadomość lub instrukcję (maksymalnie 500 znaków) do wszystkich podłączonych komputerów, do określonych użytkowników/urządzeń lub do wybranych departamentów. W wiadomości można umieścić aktywne łącza do stron internetowych lub zasobów sieciowych. Każdej wiadomości możesz nadać określony priorytet - od okólnika poprzez alert techniczny do sytuacji kryzysowej oraz zażądać potwierdzenia jej otrzymania. Dostarczona wiadomość automatycznie pojawia się jako okno aktywne na komputerze odbiorcy i może jej dodatkowo towarzyszyć sygnał dźwiękowy, co powinno zwrócić uwagę użytkownika (sygnał dźwiękowy dla pewności może być powtarzany co pięć sekund!). Wiadomość zostanie wyśrodkowana na ekranie odbiorcy z możliwością wyświetlania w trybie pełnoekranowym na panelach bezobsługowych.

Dzięki komponentowi bramy w systemie powiadomień, każda wiadomość może zostać dostarczona jednym poleceniem do wszystkich lokalizacji i komputerów firmowych.

 

sliding severity level notifications
 

OZNAKUJ SWOJE ALERTY

NetSupport Notify jako narzędzie korporacyjne stwarza możliwość umieszczenia w każdym powiadomieniu logotypu, dostosowania kolorystyki i czcionki do obowiązujących w firmie standardów, zapewniając, że alert zostanie natychmiast rozpoznany przez pracowników.

customise your notifications and alerts
 

RAPORTOWANIE I ŚLEDZENIE

Rozważmy sytuację kryzysową związaną z awarią sieci komputerowej. Może to być zatrzymanie serwera pocztowego lub wirus rozprzestrzeniający się w sieci. Wyobraź sobie, jak wiele ostrzeżeń należy wysłać e-mailem, ilu użytkowników powiadomić osobiście, zanim sytuacja zostanie opanowana. Z NetSupport Notify to proste. Wyślij powiadomienie do wszystkich użytkowników, sprawdź, czy odebrali wiadomość i skoncentruj się na rozwiązywaniu problemu.

Dla wszystkich dostarczonych powiadomień centralnie rejestrowany jest czas dostarczenia oraz potwierdzenia otrzymania wiadomości przez użytkownika. W parę sekund możesz zobaczyć wszystkie przesłane powiadomienia, wyfiltrować te, które Cię interesują, przejrzeć pełną listę odbiorców oraz, jeśli potrzeba, wyeksportować dane do dalszej analizy.

Reporting and tracking of notifications
 

HARMONOGRAM ALERTÓW

Powtarzające się zdarzenia mogą zostać umieszczone w harmonogramie, a powiadomienia wysłane określonego dnia o określonej godzinie lub cyklicznie co godzinę, codziennie, co tydzień, a nawet "co xx minut". To sprawia, że NetSupport Notify jest idealnym systemem ogłaszania próbnych alarmów przeciwpożarowych, czy też informowania o planowanej konserwacji - istotny dodatek do posiadanych narzędzi.
schedule your alerts
 

GDY CZAS SIĘ LICZY!

Co w sytuacji, gdy brak czasu na pisanie wiadomości? Jeśli np. recepcjonistka musi natychmiast zgłosić sytuację zagrożenia bezpieczeństwa? NetSupport Notify daje radę! Naciskając odpowiednią kombinację klawiszy można wysłać alert do zespołu reagowania kryzysowego z komputera dowolnego użytkownika.

Aby zobaczyć, jak NetSupport Notify błyskawicznie poprawi efektywność komunikacji z personelem w Twojej organizacji, pobierz już dziś z naszej strony darmową 30-dniową wersję testową na 50 komputerów. Na stronie pobierania znajdziesz również łącza do sklepów z aplikacjami mobilnymi dla systemów Android oraz iOS, skąd pobrać można mobilną konsolę NetSupport Notify.

emergency response settings - define hot keys