System obsługi zgłoszeń w przeglądarce internetowej – NetSupport ServiceDesk
Technologia odgrywa istotną rolę w sukcesach każdej organizacji, a sercem każdego niezawodnego i skutecznego środowiska IT jest dział wsparcia. Poza codzienną obsługą użytkowników, dział wsparcia IT zwraca uwagę na powtarzające się problemy – pozwalając organizacjom zidentyfikować i usunąć ich przyczyny, zapewniając produktywne środowisko pracy.
Łatwo integrujący się z istniejącą infrastrukturą IT, NetSupport ServiceDesk ułatwia śledzenie, zarządzanie i reagowanie na najtrudniejsze wyzwania dla działu wsparcia IT. W pełni konfigurowalny i intuicyjny, oparty na przeglądarce internetowej interfejs obsługuje zarówno komputery, jak i platformy mobilne. Zapewnia obsługę niezawodnych procedur, bogaty zestaw raportów, przyjazny użytkownikom portal – wszystkie narzędzia pomagające w efektywnym świadczeniu usług pomocy technicznej.
Główne funkcje:
- Zarządzanie incydentami
- Zarządzanie zmianami
- Zarządzanie użytkownikami
- Zarządzanie problemami
- Zarządzanie poziomem usług
- Przegląd bieżącego stanu w czasie rzeczywistym
- Konfigurowalny, wielojęzyczny interfejs
- Raportowanie w czasie rzeczywistym
- Baza danych rozwiązań dla użytkowników – wyszukiwanie odpowiedzi przed wysłaniem zgłoszenia
- Automatyczne przetwarzanie poczty przychodzącej/wychodzącej
- Automatyczne procedury przydzielania i eskalacji zgłoszeń
- Dołączanie, przechowywanie i powiązanie plików z incydentami