System obsługi zgłoszeń w przeglądarce internetowej – NetSupport ServiceDesk

Technologia odgrywa istotną rolę w sukcesach każdej organizacji, a sercem każdego niezawodnego i skutecznego środowiska IT jest dział wsparcia. Poza codzienną obsługą użytkowników, dział wsparcia IT zwraca uwagę na powtarzające się problemy – pozwalając organizacjom zidentyfikować i usunąć ich przyczyny, zapewniając produktywne środowisko pracy.

Łatwo integrujący się z istniejącą infrastrukturą IT, NetSupport ServiceDesk ułatwia śledzenie, zarządzanie i reagowanie na najtrudniejsze wyzwania dla działu wsparcia IT. W pełni konfigurowalny i intuicyjny, oparty na przeglądarce internetowej interfejs obsługuje zarówno komputery, jak i platformy mobilne. Zapewnia obsługę niezawodnych procedur, bogaty zestaw raportów, przyjazny użytkownikom portal – wszystkie narzędzia pomagające w efektywnym świadczeniu usług pomocy technicznej.

Główne funkcje:
  • Zarządzanie incydentami
  • Zarządzanie zmianami
  • Zarządzanie użytkownikami
  • Zarządzanie problemami
  • Zarządzanie poziomem usług
  • Przegląd bieżącego stanu w czasie rzeczywistym
  • Konfigurowalny, wielojęzyczny interfejs
  • Raportowanie w czasie rzeczywistym
  • Baza danych rozwiązań dla użytkowników – wyszukiwanie odpowiedzi przed wysłaniem zgłoszenia
  • Automatyczne przetwarzanie poczty przychodzącej/wychodzącej
  • Automatyczne procedury przydzielania i eskalacji zgłoszeń
  • Dołączanie, przechowywanie i powiązanie plików z incydentami

Co o nas mówią…

„NetSupport ServiceDesk jest świetny – pomaga zidentyfikować powtarzające się typy zgłoszeń … zrobił wielką różnicę i w jakości obsługi i w zarządzaniu zgłoszonymi incydentami.”– Warrington Collegiate

„NetSupport ServiceDesk jest łatwy w konfiguracji, nie wymaga od nas żadnych specjalnych umiejętności programistycznych.” – Warwick District Council

„NetSupport ServiceDesk to przyjazne użytkownikowi rozwiązanie z dobrym, przejrzystym interfejsem.” – HMP Lowdham Grange