Co nowego w classroom.cloud?

Sprawdź ostatnio dodane funkcje i ulepszenia classroom.cloud. 

Portal internetowy 1.8 (listopad 2020)

Portal administratora

  • Dodano obsługę języków (w tym zlokalizowane przewodniki pomocy dla administratorów) – angielski (USA i Wielka Brytania), francuski, niemiecki, włoski, hiszpański, holenderski, brazylijski portugalski i polski. Domyślny język można zmienić w Ustawieniach na poziomie organizacji, witryny lub indywidualnego profilu użytkownika.
  • Automatyczne odświeżanie kluczowych danych w całym portalu. Na przykład status użytkownika zmieniający się z Zaproszony na Aktywny.
  • Teraz można użyć klawisza Shift-Click, aby ułatwić wybór na listach nieprzypisanych urządzeń i głównych listach urządzeń podczas przenoszenia wielu urządzeń między grupami urządzeń.

Konsola nauczyciela

  • Dodano wersje językowe zgodnie z portalem administracyjnym.

Portal administratora

  • Prawidłowy format daty będzie teraz wyświetlany w oparciu o ustawienia regionalne systemu / przeglądarki.
  • Naprawiono problem na liście urządzeń, w wyniku którego przypisana nazwa grupy urządzeń czasami nie była wyświetlana.

Windows Student v1.00.0002 (listopad 2020 r.)

Windows Student (wydana v1.00.0002)

  • Naprawiono problem polegający na tym, że uczniowie na zajęciach zaimportowanych do SIS byli „ogłaszani” wszystkim nauczycielom w organizacji, a nie tylko tej wymaganej.
  • Naprawiono problem polegający na tym, że stan połączenia Ucznia był czasami wyświetlany jako „Dostępny” zamiast „Nie połączony”.
  • Rozwiązano problem z połączeniem, w którym stan nieprawidłowo wyświetlał się jako „niepodłączony”.
  • Naprawiono problem polegający na tym, że nieudane próby połączenia nie były ponawiane automatycznie.
  • Naprawiono problem polegający na tym, że zmaksymalizowane okno czatu było wyświetlane pod paskiem narzędzi ucznia.

Chrome Student 2.0.0.0 (listopad 2020)

Chrome student

  • Wersje językowe.
  • Nauczyciele mogą teraz wyświetlać wszystkie czynności na pulpicie uczniów – nie tylko te, które mają miejsce w otwartym oknie przeglądarki. Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się więcej.
  • Dodano nowy stan połączenia. Ikona będzie teraz wskazywać, czy obowiązują ustawienia prywatności (poza godzinami pracy, poza siecią), zmieniając kolor na pomarańczowy.
  • Administrator ma teraz opcję (w Ustawieniach ogólnych), aby zapobiec niezarządzaniu Chromezapisywane książki.
Chrome student
  • Naprawiono problem z uszkodzeniem postaci w wiadomościach wysyłanych do Chrome studenci.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego długie imiona nauczycieli były skracane w oknie wiadomości.
  • Poprawa jakości miniatur i podczas oglądania ekranu ucznia.
  • Oprócz powyższego wprowadzono pewne ulepszenia wydajności „pod maską”, aby zmniejszyć zużycie przepustowości i nadmierne rejestrowanie API.

Portal internetowy 1.7b (listopad 2020 r.)

Portal administratora
  • Dla ułatwienia identyfikatory witryn zostały dodane do kafelka Witryny i widoku listy.
  • Listę urządzeń w widokach Organizacja i Witryna można teraz sortować według dodatkowych kolumn – ostatnio podłączonego, lokalizacji, identyfikatora zasobu i wersji.
  • Dodano możliwość sortowania zaimportowanej listy użytkowników (CSV) według nazwy użytkownika.
  • Pasek wyszukiwania Importuj użytkowników zawiera teraz dodatkowe pola ułatwiające filtrowanie – Tytuł | Imię | E-mail | Numer telefonu | Rola | Stanowisko.
  • Data / godzina ostatniego logowania została dodana do listy użytkowników w widokach Organizacja i Witryna.
Konsola nauczyciela
  • Pasek tytułu okna obserwacyjnego wyświetla teraz nazwę oglądanego ucznia / maszyny.
Portal administratora
  • Naprawiono, aby upewnić się, że po wybraniu opcji Zaznacz wszystko po przefiltrowaniu listy urządzeń usuwane są tylko urządzenia z listy filtrowanej.
  • Wyświetlane są międzynarodowe strefy czasowe.
  • Naprawiono problem polegający na tym, że nazwy grup urządzeń znikały.
  • Naprawiono problem na stronie Licencji, w wyniku którego stan zawieszonych kont nie był aktualizowany w czasie rzeczywistym.
  • Naprawiono problem na stronie licencji, w którym pole typu licencji było puste, gdy status zmienił się na wygasła subskrypcja i wygasła wersja próbna.
  • Naprawiono problem polegający na tym, że komunikat o błędzie pojawiał się nieprawidłowo podczas edycji nazwy witryny.
  • Android Strona instalatora studenta wyświetla teraz komunikat Wkrótce.
  • Naprawiono problem polegający na tym, że stan użytkownika nie zmieniał się automatycznie z zaproszonego na aktywny po tym, jak użytkownik odpowiedział na wiadomość e-mail z zaproszeniem.
Konsola nauczyciela
  • Naprawiono problem w miniaturach, gdy są wyświetlane w najmniejszym rozmiarze, gdzie tekst stanu połączenia przekracza dostępny rozmiar.
  • Naprawiono konflikt podczas próby otwarcia więcej niż jednego okna czujki jednocześnie.
  • Rozmiar okna Watch po uruchomieniu jest teraz określany przez rozdzielczość ekranu urządzenia ucznia.
  • Naprawiono błąd powodujący awarię konsoli nauczyciela podczas odświeżania po odrzuceniu przez uczniów prośby o potwierdzenie użytkownika.
  • Jednolity kolor zastosowany do opcji w oknie dialogowym Prośby o pomoc.
  • Format daty w oknie czatu jest teraz oparty na ustawieniach regionalnych przeglądarki / komputera.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego okno czatu pozostawało otwarte po zakończeniu sesji czatu prowadzonej z poziomu okna dialogowego Prośby o pomoc.
  • Naprawiono problem polegający na tym, że kliknięcie opcji Zakończ klasę czasami powodowało wylogowanie użytkownika z portalu, zamiast powrotu do Moich klas.
  • Naprawiono problem z wyświetlaniem wskaźnika myszy nad tekstem w Moich klasach, w którym klasa importowana przez firmę Microsoft była wyświetlana jako klasa Google.

Portal internetowy 1.7 (październik 2020 r.)

  • Podczas tworzenia kont użytkowników administrator organizacji może teraz zbiorczo zapraszać użytkowników, importując ich dane w pliku .csv. (Więcej informacji można znaleźć w Podręczniku administratora).
  • Istniejąca metoda zapraszania użytkowników została ulepszona i uproszczona. Organizacja i miejsce
  • Administratorzy mogą teraz tworzyć konta dla maksymalnie 10 użytkowników jednocześnie, po prostu określając adresy e-mail użytkowników, role i witryny.
  • Zaproszenie e-mail zawiera teraz prośbę o uzupełnienie profilu.
  • Do ikon paska narzędzi w Konsoli nauczyciela dodano raczej etykiety narzędzi, a nie etykiety tekstowe.
  • Ulepszone grupowanie ikon paska narzędzi w konsoli nauczyciela zgodnie z wybranym trybem.
  • Ikony standardowe i specyficzne dla funkcji zgrupowane oddzielnie.
  • Pole Stanowisko dodane do strony profilu użytkownika.
  • Dodatkowe tytuły (Dr, Prof, Ms, Mx) dodane do listy wyboru profilu użytkownika.
  • Naprawiono problem polegający na tym, że konfigurowalne wiadomości stosowane w ustawieniach grupy urządzeń (Nauczyciel jest podłączony, Nauczyciel przegląda Twój ekran) były obcinane podczas wyświetlania na ekranach uczniów.
  • Naprawiono problem w Moich klasach, w którym kafelki klas miały niespójne rozmiary.
  • Układ okna dialogowego Ustawienia grupy urządzeń na poziomie organizacji i ośrodka jest teraz spójny.
  • Naprawiono problem polegający na tym, że domyślna klasa była odtwarzana automatycznie po usunięciu.
  • Naprawiono problem polegający na tym, że konsola nauczyciela nie przestrzega formatu nazwy ustawionego w ustawieniach profilu użytkownika.
  • Jeśli użytkownik jest przypisany do więcej niż jednej witryny, pole Witryna w obszarze Organizacja> Wszyscy użytkownicy wskazuje teraz liczbę witryn wraz z rozwijaną listą zawierającą nazwy witryn.
  • Naprawiono problem w oknie czatu nauczyciela, który zapewniał prawidłowe przewijanie strony podczas długiej rozmowy.
  • Naprawiono problem polegający na tym, że status wyłączonych użytkowników nie był poprawnie wyświetlany w widoku kafelków listy użytkowników.
  • Komunikat ostrzegawczy jest teraz wyświetlany, jeśli e-mail nowego użytkownika już istnieje w innym miejscu w organizacji.
  • Zarchiwizowane zajęcia Google Classroom nie są już wyświetlane.
  • Podczas edycji danych użytkownika w Organizacja >> Wszyscy użytkownicy stanowisko nie jest już obowiązkowe.
  • Naprawiono problem polegający na tym, że ograniczenia internetowe na poziomie podrzędnego adresu URL nie były egzekwowane.
  • Naprawiono problem gdzie Windows Uczniowie nie mogli się połączyć i na liście urządzeń widzieli status Rozłączeni.
  • Naprawiono problem polegający na tym, że Windows Student nie obsługuje długich pytań ankietowych.
  • Uwaga: Windows Aplikację studencką można pobrać i zaktualizować tylko ręcznie w bieżącej wersji.

Zachęcamy do sprawdzenia classroom.cloud w akcji – testowe konto działające 30 dni możesz założyć całkowicie ZA DARMO!

Zobacz najnowsze przewodniki i dokumentację techniczną…

Przewodnik szybkiego startu dla administratorów
Administrator – przewodnik dla początkujących
Nauczyciel – przewodnik dla początkujących
Ręczna instalacja Windows Student
Wdrażanie Windows Student przy użyciu Microsoft Intune
Ręczna instalacja rozszerzenia Student dla przeglądarki Chrome
Zarządzanie rozszerzeniem Chrome Student za pomocą Chrome Admin
Korzystanie z Microsoft School Data Sync z platformą clasroom.cloud
Przeglądanie ekranów ucznia za pomocą wersji 2 Chrome student