Rozwiązania dla edukacji
Nasze rozwiązania dla edukacji zostały zaprojektowane tak, by były łatwe w użyciu, i dopasowane do szkolnego budżetu. Dopasowujące się do każdego środowiska, stanowią kompletne rozwiązanie do zarządzania infrastrukturą informatyczną i użytkownikami w każdej pracowni i sieci szkolnej.

Kompletne zarządzanie pracownią
Dzięki wsparciu procesu dydaktycznego opartego na technologii, obejmującemu ocenianie, monitorowanie, współpracę i funkcje kontrolne, nauczyciele na całym świecie wybierają NetSupport School, by zwiększyć poziom zaangażowania uczniów i poprawić wyniki nauczania.

Zarządzanie szkolną infrastrukturą IT wraz z modułem e-bezpieczeństwa
Informatycy mogą wykorzystać łatwe w użyciu narzędzia do zarządzania i obsługi urządzeń pracujących w szkolnej sieci oraz zwiększyć poziom bezpieczeństwa uczniów – stosując NetSupport DNA.

System powiadomień i alertów
Dzięki NetSupport Notify szkoły mogą komunikować się błyskawicznie z personelem i studentami, dostarczając im jednokierunkowe powiadomienia – natychmiastowo lub zgodnie z harmonogramem.

Skuteczny zdalny dostęp
Bogaty w funkcje, zaprojektowany pod kątem elastyczności, efektywności i bezpieczeństwa, pomagający zaoferować zdalne wsparcie dla personelu i studentów – NetSupport Manager to rozwiązanie wybierane przez informatyków.

System obsługi zgłoszeń w przeglądarce internetowej
System obsługi zgłoszeń w przeglądarce internetowej
Dział wsparcia IT może reagować efektywnie i w odpowiednim czasie na incydenty oraz zredukować czas przerw w nauce dzięki systemowi obsługi zgłoszeń NetSupport ServiceDesk.