Co nowego w classroom.cloud?
Web Portal 1.14 – (March 2021)
Windows Student v1.20 – (March 2021)
Chrome Student v2.20 – (March 2021)
Web Portal 1.12.2 – (March 2021)
Chrome Student 2.10.4.0 (March 2021)
Web Portal 1.12 – (February 2021)
Sprawdź ostatnio dodane funkcje i ulepszenia classroom.cloud.
Web Portal 1.11 (January 2021)
Chrome Student 2.10.3.0 (January 2021)
Windows
Student v1.00.0003 (January 2021)
Web Portal 1.10 (January 2021)
Portal internetowy 1.8 (listopad 2020)
Portal administratora
- Dodano obsługę języków (w tym zlokalizowane przewodniki pomocy dla administratorów) – angielski (USA i Wielka Brytania), francuski, niemiecki, włoski, hiszpański, holenderski, brazylijski portugalski i polski. Domyślny język można zmienić w Ustawieniach na poziomie organizacji, witryny lub indywidualnego profilu użytkownika.
- Automatyczne odświeżanie kluczowych danych w całym portalu. Na przykład status użytkownika zmieniający się z Zaproszony na Aktywny.
- Teraz można użyć klawisza Shift-Click, aby ułatwić wybór na listach nieprzypisanych urządzeń i głównych listach urządzeń podczas przenoszenia wielu urządzeń między grupami urządzeń.
Konsola nauczyciela
- Dodano wersje językowe zgodnie z portalem administracyjnym.
Portal administratora
- Prawidłowy format daty będzie teraz wyświetlany w oparciu o ustawienia regionalne systemu / przeglądarki.
- Naprawiono problem na liście urządzeń, w wyniku którego przypisana nazwa grupy urządzeń czasami nie była wyświetlana.
Windows Student v1.00.0002 (listopad 2020 r.)
Windows Student (wydana v1.00.0002)
- Naprawiono problem polegający na tym, że uczniowie na zajęciach zaimportowanych do SIS byli „ogłaszani” wszystkim nauczycielom w organizacji, a nie tylko tej wymaganej.
- Naprawiono problem polegający na tym, że stan połączenia Ucznia był czasami wyświetlany jako „Dostępny” zamiast „Nie połączony”.
- Rozwiązano problem z połączeniem, w którym stan nieprawidłowo wyświetlał się jako „niepodłączony”.
- Naprawiono problem polegający na tym, że nieudane próby połączenia nie były ponawiane automatycznie.
- Naprawiono problem polegający na tym, że zmaksymalizowane okno czatu było wyświetlane pod paskiem narzędzi ucznia.
Chrome Student 2.0.0.0 (listopad 2020)
Chrome student
- Wersje językowe.
- Nauczyciele mogą teraz wyświetlać wszystkie czynności na pulpicie uczniów – nie tylko te, które mają miejsce w otwartym oknie przeglądarki. Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się więcej.
- Dodano nowy stan połączenia. Ikona będzie teraz wskazywać, czy obowiązują ustawienia prywatności (poza godzinami pracy, poza siecią), zmieniając kolor na pomarańczowy.
- Administrator ma teraz opcję (w Ustawieniach ogólnych), aby zapobiec niezarządzaniu Chromezapisywane książki.
Chrome student
- Naprawiono problem z uszkodzeniem postaci w wiadomościach wysyłanych do Chrome studenci.
- Naprawiono błąd, w wyniku którego długie imiona nauczycieli były skracane w oknie wiadomości.
- Poprawa jakości miniatur i podczas oglądania ekranu ucznia.
- Oprócz powyższego wprowadzono pewne ulepszenia wydajności „pod maską”, aby zmniejszyć zużycie przepustowości i nadmierne rejestrowanie API.
Portal internetowy 1.7b (listopad 2020 r.)
Portal administratora
- Dla ułatwienia identyfikatory witryn zostały dodane do kafelka Witryny i widoku listy.
- Listę urządzeń w widokach Organizacja i Witryna można teraz sortować według dodatkowych kolumn – ostatnio podłączonego, lokalizacji, identyfikatora zasobu i wersji.
- Dodano możliwość sortowania zaimportowanej listy użytkowników (CSV) według nazwy użytkownika.
- Pasek wyszukiwania Importuj użytkowników zawiera teraz dodatkowe pola ułatwiające filtrowanie – Tytuł | Imię | E-mail | Numer telefonu | Rola | Stanowisko.
- Data / godzina ostatniego logowania została dodana do listy użytkowników w widokach Organizacja i Witryna.
Konsola nauczyciela
- Pasek tytułu okna obserwacyjnego wyświetla teraz nazwę oglądanego ucznia / maszyny.
Portal administratora
- Naprawiono, aby upewnić się, że po wybraniu opcji Zaznacz wszystko po przefiltrowaniu listy urządzeń usuwane są tylko urządzenia z listy filtrowanej.
- Wyświetlane są międzynarodowe strefy czasowe.
- Naprawiono problem polegający na tym, że nazwy grup urządzeń znikały.
- Naprawiono problem na stronie Licencji, w wyniku którego stan zawieszonych kont nie był aktualizowany w czasie rzeczywistym.
- Naprawiono problem na stronie licencji, w którym pole typu licencji było puste, gdy status zmienił się na wygasła subskrypcja i wygasła wersja próbna.
- Naprawiono problem polegający na tym, że komunikat o błędzie pojawiał się nieprawidłowo podczas edycji nazwy witryny.
- Android Strona instalatora studenta wyświetla teraz komunikat Wkrótce.
- Naprawiono problem polegający na tym, że stan użytkownika nie zmieniał się automatycznie z zaproszonego na aktywny po tym, jak użytkownik odpowiedział na wiadomość e-mail z zaproszeniem.
Konsola nauczyciela
- Naprawiono problem w miniaturach, gdy są wyświetlane w najmniejszym rozmiarze, gdzie tekst stanu połączenia przekracza dostępny rozmiar.
- Naprawiono konflikt podczas próby otwarcia więcej niż jednego okna czujki jednocześnie.
- Rozmiar okna Watch po uruchomieniu jest teraz określany przez rozdzielczość ekranu urządzenia ucznia.
- Naprawiono błąd powodujący awarię konsoli nauczyciela podczas odświeżania po odrzuceniu przez uczniów prośby o potwierdzenie użytkownika.
- Jednolity kolor zastosowany do opcji w oknie dialogowym Prośby o pomoc.
- Format daty w oknie czatu jest teraz oparty na ustawieniach regionalnych przeglądarki / komputera.
- Naprawiono błąd, w wyniku którego okno czatu pozostawało otwarte po zakończeniu sesji czatu prowadzonej z poziomu okna dialogowego Prośby o pomoc.
- Naprawiono problem polegający na tym, że kliknięcie opcji Zakończ klasę czasami powodowało wylogowanie użytkownika z portalu, zamiast powrotu do Moich klas.
- Naprawiono problem z wyświetlaniem wskaźnika myszy nad tekstem w Moich klasach, w którym klasa importowana przez firmę Microsoft była wyświetlana jako klasa Google.
Portal internetowy 1.7 (październik 2020 r.)
- Podczas tworzenia kont użytkowników administrator organizacji może teraz zbiorczo zapraszać użytkowników, importując ich dane w pliku .csv. (Więcej informacji można znaleźć w Podręczniku administratora).
- Istniejąca metoda zapraszania użytkowników została ulepszona i uproszczona. Organizacja i miejsce
- Administratorzy mogą teraz tworzyć konta dla maksymalnie 10 użytkowników jednocześnie, po prostu określając adresy e-mail użytkowników, role i witryny.
- Zaproszenie e-mail zawiera teraz prośbę o uzupełnienie profilu.
- Do ikon paska narzędzi w Konsoli nauczyciela dodano raczej etykiety narzędzi, a nie etykiety tekstowe.
- Ulepszone grupowanie ikon paska narzędzi w konsoli nauczyciela zgodnie z wybranym trybem.
- Ikony standardowe i specyficzne dla funkcji zgrupowane oddzielnie.
- Pole Stanowisko dodane do strony profilu użytkownika.
- Dodatkowe tytuły (Dr, Prof, Ms, Mx) dodane do listy wyboru profilu użytkownika.
- Naprawiono problem polegający na tym, że konfigurowalne wiadomości stosowane w ustawieniach grupy urządzeń (Nauczyciel jest podłączony, Nauczyciel przegląda Twój ekran) były obcinane podczas wyświetlania na ekranach uczniów.
- Naprawiono problem w Moich klasach, w którym kafelki klas miały niespójne rozmiary.
- Układ okna dialogowego Ustawienia grupy urządzeń na poziomie organizacji i ośrodka jest teraz spójny.
- Naprawiono problem polegający na tym, że domyślna klasa była odtwarzana automatycznie po usunięciu.
- Naprawiono problem polegający na tym, że konsola nauczyciela nie przestrzega formatu nazwy ustawionego w ustawieniach profilu użytkownika.
- Jeśli użytkownik jest przypisany do więcej niż jednej witryny, pole Witryna w obszarze Organizacja> Wszyscy użytkownicy wskazuje teraz liczbę witryn wraz z rozwijaną listą zawierającą nazwy witryn.
- Naprawiono problem w oknie czatu nauczyciela, który zapewniał prawidłowe przewijanie strony podczas długiej rozmowy.
- Naprawiono problem polegający na tym, że status wyłączonych użytkowników nie był poprawnie wyświetlany w widoku kafelków listy użytkowników.
- Komunikat ostrzegawczy jest teraz wyświetlany, jeśli e-mail nowego użytkownika już istnieje w innym miejscu w organizacji.
- Zarchiwizowane zajęcia Google Classroom nie są już wyświetlane.
- Podczas edycji danych użytkownika w Organizacja >> Wszyscy użytkownicy stanowisko nie jest już obowiązkowe.
- Naprawiono problem polegający na tym, że ograniczenia internetowe na poziomie podrzędnego adresu URL nie były egzekwowane.
- Naprawiono problem gdzie Windows Uczniowie nie mogli się połączyć i na liście urządzeń widzieli status Rozłączeni.
- Naprawiono problem polegający na tym, że Windows Student nie obsługuje długich pytań ankietowych.
- Uwaga: Windows Aplikację studencką można pobrać i zaktualizować tylko ręcznie w bieżącej wersji.