Rozwiązania korporacyjne
Nasze rozwiązania korporacyjne zostały zaprojektowane tak, by były łatwe w użyciu, niedrogie i co najważniejsze – efektywne. Dopasowujące się do każdego środowiska, stanowią kompletne rozwiązanie do zarządzania infrastrukturą informatyczną i użytkownikami w każdej sieci.

Skuteczny zdalny dostęp
Bogaty w funkcje, zaprojektowany pod kątem elastyczności, efektywności i bezpieczeństwa, pomagający zaoferować zdalne wsparcie dla wszystkich urządzeń w dowolnej sieci – NetSupport Manager to rozwiązanie wybierane przez informatyków.

Inwentaryzacja IT
Informatycy mogą czerpać korzyści z zawartych w pakiecie NetSupport DNA, łatwych w użyciu narzędzi do zarządzania i obsługi urządzeń działających w firmowej sieci, a dodatkowo zoptymalizować wykorzystanie zasobów oraz zwiększyć poziom bezpieczeństwa.

System powiadomień i alertów
Dzięki NetSupport Notify firmy mogą komunikować się błyskawicznie ze wszystkimi użytkownikami komputerów, dostarczając im jednokierunkowe powiadomienia – natychmiastowo lub zgodnie z harmonogramem.

System obsługi zgłoszeń w przeglądarce
Korporacyjny dział wsparcia IT może reagować efektywnie i w odpowiednim czasie na incydenty oraz zredukować potencjalny negatywny wpływ finansowy przestojów dzięki systemowi obsługi zgłoszeń NetSupport ServiceDesk.