NetSupport Notify likwiduje przeszkody w bezpośredniej i natychmiastowej komunikacji z użytkownikami.
Wysoce odporne, przykuwające uwagę i skalowalne rozwiązanie, jakim jest NetSupport Notify, stanowi świetną propozycję systemu powiadomień wewnętrznych dla każdej organizacji. Jako produkt zaprojektowany specjalnie w celu przesyłania jednokierunkowych alertów i powiadomień, które nie mogą zostać przeoczone, odrzucone, zignorowane lub odłożone na później, NetSupport Notify ma wiele przewag nad tradycyjnymi metodami komunikacji – i nie wymaga zewnętrznych serwerów, subskrypcji, itp.
NetSupport Notify sprawdzi się nawet w największych korporacjach, zapewniając na bieżąco informacje o stanie wysyłki i potwierdzeniach odbioru oraz dostarczając wcześniej zdefiniowane alerty i powiadomienia.
Żadne usługi zewnętrzne nie są potrzebne: po prostu zainstaluj i skonfiguruj jedną lub kilka bram powiadomień, zainstaluj agenta powiadomień na wszystkich komputerach oraz konsolę na komputerach operatorów i gotowe. Alerty można wysyłać również z konsoli dostępnej za pośrednictwem przeglądarki internetowej – unikając konieczności instalowania oprogramowania, zachowując jednocześnie kontrolę i zapewniając bezpieczeństwo użytkownikom.
PO CO STOSOWAĆ SYSTEM POWIADOMIEŃ?
Komunikatory, poczta e-mail, intranet, kanały RSS to pasywne formy komunikacji, zależne od użytkownika, który może wyszukać i przeczytać informacje – jeżeli zechce i kiedy ma na to ochotę. NetSupport Notify dostarcza informacje błyskawicznie i zapewnia, że użytkownik natychmiast zwróci uwagę na treść wiadomości.
Próby kontaktowania się telefonicznie ze wszystkimi użytkownikami są niepraktyczne i kosztowne, wysyłanie wiadomości e-mailem nie daje żadnej gwarancji szybkiego dostarczenia informacji, kanały RSS są użyteczne jedynie w przypadku użytkowników aktywnie poszukujących informacji. Dlatego NetSupport Notify oferuje bezpośredni, błyskawiczny kontakt za pomocą komunikacji masowej – dostarczając błyskawiczną wiadomość do wszystkich lub wybranych grup użytkowników.