25-letnie doświadczenie deweloperów NetSupport i instalacje na trzynastu milionach komputerów na całym świecie gwarantują, że innowacyjne narzędzia do zdalnego dostępu i zarządzania komputerami cieszą się zaufaniem korporacyjnych działów IT i wspomagają codzienne zarządzanie infrastrukturą informatyczną.
Komunikacja wewnątrz firmy coraz częściej ma za zadanie dostarczyć powiadomienie do personelu znajdującego się w biurze za pośrednictwem e-maila lub telefonicznie. NetSupport Notify to niedrogi i szybki system pozwalający błyskawicznie dostarczyć powiadomienia i alerty do wszystkich komputerów w firmie, eliminując opóźnienia związane z korzystaniem ze skrzynek pocztowych e-mail.
Dla niektórych organizacji NetSupport Notify stanowić może mile widziane dodatkowe zabezpieczenie w przypadku, gdy zawiodą inne środki komunikacji oraz efektywne narzędzie powiadomienia personelu o nagłych przypadkach typu: „Serwer pocztowy zostanie wyłączony o godzinie 17:00” lub „Występują problemy z dostępem do serwera plików. Prosimy w miarę możliwości zapisać otwarte pliki na dyskach lokalnych”.
OBSŁUGA WIELU PLATFORMPersonel używający całego spektrum sprzętu i oprogramowania, bezobsługowe publiczne panele informacyjne to dzisiejsza codzienność. Warto pamiętać, że wysłane jednym poleceniem powiadomienie NetSupport Notify może zostać odebrane na wszystkich lub wybranych urządzeniach. Z biura lub z dowolnego miejsca, dzięki NetSupport Notify możesz wysłać powiadomienie z dowolnego komputera, laptopa z systemem Windows, a za pomocą specjalnej aplikacji mobilnej również z tabletu lub smartfona z systemem Android/iOS. Natychmiastowe dostarczanie do komputerów z systemami Windows, Mac OS oraz Linux, a także do paneli informacyjnych. |
||
KOMUNIKATY, KTóRYCH NIE DA SIĘ ZIGNOROWAĆ!NetSupport Notify pozwala administratorowi w ciągu paru sekund dostarczyć przejrzystą i zwięzłą wiadomość lub instrukcję (maksymalnie 500 znaków) do wszystkich podłączonych komputerów, do określonych użytkowników/urządzeń lub do wybranych departamentów. W wiadomości można umieścić aktywne łącza do stron internetowych lub zasobów sieciowych. Każdej wiadomości możesz nadać określony priorytet – od okólnika poprzez alert techniczny do sytuacji kryzysowej oraz zażądać potwierdzenia jej otrzymania. Dostarczona wiadomość automatycznie pojawia się jako okno aktywne na komputerze odbiorcy i może jej dodatkowo towarzyszyć sygnał dźwiękowy, co powinno zwrócić uwagę użytkownika (sygnał dźwiękowy dla pewności może być powtarzany co pięć sekund!). Wiadomość zostanie wyśrodkowana na ekranie odbiorcy z możliwością wyświetlania w trybie pełnoekranowym na panelach bezobsługowych. Dzięki komponentowi bramy w systemie powiadomień, każda wiadomość może zostać dostarczona jednym poleceniem do wszystkich lokalizacji i komputerów firmowych.
|
||
OZNAKUJ SWOJE ALERTYNetSupport Notify jako narzędzie korporacyjne stwarza możliwość umieszczenia w każdym powiadomieniu logotypu, dostosowania kolorystyki i czcionki do obowiązujących w firmie standardów, zapewniając, że alert zostanie natychmiast rozpoznany przez pracowników. |
||
RAPORTOWANIE I ŚLEDZENIERozważmy sytuację kryzysową związaną z awarią sieci komputerowej. Może to być zatrzymanie serwera pocztowego lub wirus rozprzestrzeniający się w sieci. Wyobraź sobie, jak wiele ostrzeżeń należy wysłać e-mailem, ilu użytkowników powiadomić osobiście, zanim sytuacja zostanie opanowana. Z NetSupport Notify to proste. Wyślij powiadomienie do wszystkich użytkowników, sprawdź, czy odebrali wiadomość i skoncentruj się na rozwiązywaniu problemu. Dla wszystkich dostarczonych powiadomień centralnie rejestrowany jest czas dostarczenia oraz potwierdzenia otrzymania wiadomości przez użytkownika. W parę sekund możesz zobaczyć wszystkie przesłane powiadomienia, wyfiltrować te, które Cię interesują, przejrzeć pełną listę odbiorców oraz, jeśli potrzeba, wyeksportować dane do dalszej analizy. |
||
HARMONOGRAM ALERTÓWPowtarzające się zdarzenia mogą zostać umieszczone w harmonogramie, a powiadomienia wysłane określonego dnia o określonej godzinie lub cyklicznie co godzinę, codziennie, co tydzień, a nawet „co xx minut”. To sprawia, że NetSupport Notify jest idealnym systemem ogłaszania próbnych alarmów przeciwpożarowych, czy też informowania o planowanej konserwacji – istotny dodatek do posiadanych narzędzi. |
||
GDY CZAS SIĘ LICZY!Co w sytuacji, gdy brak czasu na pisanie wiadomości? Jeśli np. recepcjonistka musi natychmiast zgłosić sytuację zagrożenia bezpieczeństwa? NetSupport Notify daje radę! Naciskając odpowiednią kombinację klawiszy można wysłać alert do zespołu reagowania kryzysowego z komputera dowolnego użytkownika. Aby zobaczyć, jak NetSupport Notify błyskawicznie poprawi efektywność komunikacji z personelem w Twojej organizacji, pobierz już dziś z naszej strony darmową 30-dniową wersję testową na 50 komputerów. Na stronie pobierania znajdziesz również łącza do sklepów z aplikacjami mobilnymi dla systemów Android oraz iOS, skąd pobrać można mobilną konsolę NetSupport Notify. |
||